Pani profesorka Štangová na vyučovacej hodine - TECHNOLÓGIA LIEKOVÝCH FORIEM podporila spolu so žiakmi z 4.B triedy Medzinárodný deň gramotnosti a vytvorila krásnu hodinu
Motivačná fáza :
V úvodnej fáze vyučovacej hodiny – motivácia – sme so žiakmi viedli voľnú diskusiu o rôznych formách liečivých prípravkov, ktoré poznajú z vlastných skúseností, prípadne s ktorými sa stretli napr. u rodinných príslušníkov, kamarátov, známych alebo ich poznajú z reklám, časopisov, filmov atď... – odborná gramotnosť.
Expozičná fáza :
V expozičnej fáze vyučovacej hodiny sa žiaci oboznámili s novými informáciami a na základe môjho cieľavedomého pôsobenia a vlastnej aktívnej účasti si osvojili nové poznatky. Potom dostali žiaci odborné časopisy v ktorých vyhľadávali konkrétne liekové formy liečivých prípravkov, zaraďovali ich a osvojovali si nové odborné pojmy v uvedenej problematike – odborná a čitateľská gramotnosť.
Fixačná a diagnostická fáza :
V 3. fáze vyučovacej hodiny sme sa venovali digitálnej, finančnej a matematickej gramotnosti. Žiaci prostredníctvom IKT vyhľadávali základné údaje o vybraných liečivých prípravkoch, údaje porovnávali, prepočítavali a zapisovali získané hodnoty do prehľadných tabuliek.
Na základe vyjadrení žiakov môžeme konštatovať, že vyučovacia hodina sa im páčila, bola pre nich zaujímavá a zážitková.